Install this theme

Now that pictures win. props to lori for that :D
-oh beeteedubleyuhh. we’re back together♥ shhh. won’t tell who ;]

Now that pictures win. props to lori for that :D

-oh beeteedubleyuhh. we’re back together♥ shhh. won’t tell who ;]

What The Hell Am I? The Bat Cave?

10.10.09

So i really have nothing to blog about today. oh nooozzz ;___; but look at the bright side, i got a funny ass convo to show you. Here it is

Ashley: hahahahaha
Ashley: theres little children stuck in his folds too
Ashley: lmao
Me: OMG
Me: LOL
Me: SHE LAFFED SO MUCH
Me: SHES GOING TO PEE
Me: LMFAO
Ashley: yeahh
Ashley: srsly the children need air
Ashley: like at least unfold it half way to let some air in there
Ashley: lmao
Ashley: LET THE CHILDREN OUT!!!!
Me: poke some holes
Me: so it can breathe
Ashley: ROFLMFAO
Brad: the fuck i looke liek a jar
Ashley: i bet one of them got stuck in ur belly button
Brad: the hel am i the batr cave
Ashley: like a giant black hole that SUCKS everything in
Ashley: LMAO
Ashley: things go in and never come back
Me: Black
Me: hole
Brad: wow lenyx
Ashley: ROFLMFAO
Brad: rellay
Brad: was that nessecary
Me: rellay?/
Me: like rellay race?
Ashley: wow
Me: I LOVE THOSE
Me: YESH
Me: WHERE
Brad: realyy*
Ashley:: around bradleys rings
Ashley: :3
Brad: violation
Me: lol
Ashley: LMFAO
Me: own3d
Brad: u just cal ed me a black tree
Ashley: wait what no
Brad: said i got rings
Ashley: i meant ur folds go all the way around
Ashley: lol
Brad: o d
Brad: nah
Brad: dont talk to me

Funny Huh? Well have a good day lol

o915o9

Asher Roth KILLEEEDDD this right here. Words from the heart. Word up to Roth

WHERE’S MY FUCKEN RICE CRISPY?!

10.9.09

Omg; i think today was like the best fucken day ever. Lets start off from the morning. Eh…that was sorta boring so lets skip that, shall we? Okay so hmm, where does it pick up? Ah, yes Lunch. Hah. Well i think as the title inferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs[sorry i left my stupidity on], a highlight of the day was Evan spazzing out ‘cause of his missing rice crispy. He bought 2[? maybe three?] , rice crispy treats and quite frankly one went missing. Everyones talking and everything and he comes outta know where, “WHERE THE FUCK IS MY RICE CRISPY TREAT? I’LL BEAT YOU WITH THE STICK.” Everyone knows that you shouldn’t mess with a hungry man and his food, ‘specially Evan. lmao;

Okay next thing; SANDRAS A FREAKKKK♥ LMAOOO. that was fucken ha-larious. Alex was talkin about how, its the quiet ones that are freaks in bed. and then we turn to Sandra whos known to be quiet and innocent and he goes, you see her? shes cute and innocent but when it comes to bed, she whips out her whip and she says LAY DOWN. -WAPA- TAKE YO PANTS OFF -WAPA- and then you get busted off. We went off on her about that for a while but then she started ignoring us….for like 5 mins cause you can’t ignore us. xD

Ahhhh….only down to today was that i only saw Ash 3 times today; you know, theres somethings people need to live and i need her to live♥

Well, thats it. See you tasty lemondrops laterrrrr~

o915o9

OHMAGAWD FUN BUS

10.7.09

Whats up my tasty lemon drops. lmao; got that from Gradual Report. Check that guy out on youtube why don’t ya?
So today was pretty cool. School was same old same old. bleh. But whateverrr~ Life goes on. Went to Lacrosse practice. -FUN BUS!- Got a lil early there -LAX VAN!- Finally got to do something there. Played a lil on the wall. That failed >__>. So me and the other new guys started catch. It was fun. Cudda been a lil more fun if the Varsity kids stopped being annoyin >_> bleh. But yea. Day was cool. Guess i’ll blog ya later.

o915o9♥

Hey Look; Its a Blog!
10/6/09 
You know, this might be a blog, and most people right alot but, ah, i don’t write much. hah. So lets just clap for the fact i felt like doing stuff :D -clap-clap-
So lets recap on today [i’ll do this every day if i got time :3]
Well today was awesome; Saw the love♥ [3weeks together<33],>
So yeah. If you wanna you could be a follower -cough- stalker -cough-, feel free too :D
-Peace out niggaasssssss.